Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky P.V.A. systems s.r.o.
I. Úvodní ustanovení
Tyto Všeobecné podmínky (dále jen VOP) definují vztahy mezi společností P.V.A. systems s.r.o. se sídlem Lipová 14, 301 00 Plzeň, IČ:26384469 (dále jen PVA) a zákazníky, využívajícími jejích produktů a služeb. Vztahy neupravené těmito VOP se řídí právním řádem ČR, především zákonem č.89/2012 Sb., občanského zákoníku a zákonem č. 121/2000 Sb., o právu autorském.
II. Vymezení pojmů
- Softwarový produkt – software, všechny jeho aktualizace a nadstavby vytvořené PVA nebo jí poskytnuté dalšími stranami. Softwarový produkt se neprodává, pouze se poskytuje právo k jejímu užívání – licence.
- Licenční smlouva – smlouva mezi PVA a Zákazníkem o užívání Softwarového produktu. Licenční smlouva je uzavřena na základě objednávky, jejíž součástí je odsouhlasení těchto VOB.
- Zákazník – podnikající fyzická nebo právnická osoba, která využívá Produkt pro potřeby vlastního podnikání, ke kterým byl Produkt určen. Zákazník může licenci k softwarovému produktu buď zakoupit, nebo si ji pronajme.
- Služby – souhrn činností pracovníků PVA, které jsou vykonávány buď v rámci pravidelné servisní podpory, nebo na základě objednávky Zákazníka.
III. Uzavření licenční smlouvy a platební podmínky
III.1. Zákazník je oprávněn objednat Softwarový produkt a Služby několika způsoby:
a) vyplněním a odesláním elektronické objednávky na webovém rozhraní PVA – B.O.S.S. Cloud registrace
b) písemnou objednávkou zaslanou poštou nebo naskenovanou a odeslanou emailem na kontaktní adresu PVA
c) uzavřením Smlouvy o dílo a Servisní smlouvy v dohodnutém znění mezi Zákazníkem a PVA
III.2. Součástí objednávky musí být především tyto údaje sloužící k identifikaci Zákazníka a objednaného Softwarového produktu a Služeb:
a) název firmy nebo obchodní jméno
b) IČO
c) sídlo podnikání
d) emailové a telefonické kontakty Zákazníka nebo osoby Zákazníkem pověřené
e) specifikace Softwarového produktu nebo služby
f) odsouhlasení VOP se kterými má Zákazník možnost se seznámit před odesláním objednávky
III.3. Licenční smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy PVA ukončí instalační práce při implementaci Softwarového produktu a zároveň Zákazník zaplatí za objednané licence a Služby.
III.4. Cena za licence k Softwarovému produktu a Služeb je splatná nejpozději do 10 dnů od vystavení faktury bezhotovostním převodem na účet PVA. Cena za všechny objednané licence a služby je zákazníkovi zasílána před zahájením implementačních prací elektronickou poštou k odsouhlasení.
III.5. V případě pozdní úhrady faktur souhlasí zákazník s penalizací 0,05% za každý den prodlení platby. Povinnost zaplatit cenu služeb považují smluvní strany za splněnou okamžikem připsání platby na účet poskytovatele.
IV. Povinnosti PVA
IV.1. Udržovat Softwarový produkt pravidelným vývojem ve stavu odpovídajícím právním předpisům, které se týkají funkcionalit, pro něž je Softwarový produkt určen.
IV.2. Zajišťovat servisní podporu uživatelům v rozsahu Služeb, které si zákazník objednal. V případě prací nad rámec objednané Služby je povinností PVA předložit zákazníkovi časovou a finanční náročnost těchto prací k odsouhlasení.
IV.3. Zajišťovat bezpečnost osobních údajů dle požadavků GDPR, kompletní pravidla zde.
V. Povinnosti zákazníka
V.1. Zákazník se zavazuje respektovat doporučení PVA týkající se nastavení a konfigurace využívaných hardwarových prostředků.
V.2. Zákazník se zavazuje k dodržení platebních podmínek objednaných Služeb a Softwarových produktů.
V.2. Zákazník se zavazuje pro technickou podporu využívat kontakty uvedené v odstavci VI..
VI. Technická podpora
vzdálené upgrady verzí zdarma
kritická závada - nefunkční prodej nebo spuštění inventury tel. +420 725 452 406
ostatní konzultace - cloud@pvasystems.cz