Řešení pro Váš obchod

Automatické 24/7 prodejny

B.O.S.S. Automatic logo

Automatické prodejny bez obsluhy s otevírací dobou 24 hodin 7 dní v týdnu jsou trendem dnešní doby. Stále častěji se v Evropě setkáváme také s hybridními provozovnami, kdy je během klasické otevírací doby na prodejně přítomen personál a po konci otevírací doby prodejna přechází do nočního režimu. Tímto způsobem mohou provozovatelé snížit provozní náklady a současně rozšířit provozní dobu.


Automatická prodejna 24/7 COOP ve StrakonicíchAutomatická prodejna 24/7 FLOP v Jindřichově HradciAutomatická prodejna 24/7 COOP v Českém Krumlově


Jeden technologický partner

P.V.A. systems jako jediný technologický partner dodává kompletní řešení pro automatické 24/7 prodejny. Zprostředkujeme všechny komponenty a služby nutné pro efektivní chod prodejen bez obsluhy:

  • pokladní a centrálně řízený systém B.O.S.S. Enterprise
  • samoobslužné pokladny s nočním režimem
  • elektronické cenovky pro automatickou cenotvorbu
  • centrální ovládací modul pro automatizované otevírání a zavírání dveří
  • kamerový systém s vyhodnocením situace na prodejně
  • dohledovou aplikaci pro online monitoring
  • chytrá IoT čidla pro vzdálený monitoring stavu prodejny
  • automatizaci objednávek zboží pro plně autonomní prodejny
  • zákaznickou podporu dle servisní smlouvy

Zákazník tím získává ucelený systém od jednoho dodavatele s jedním helpdeskem

Pro zástupce obcí a soukromé investory dodáváme naše řešení bezobslužných prodejen na klíč, včetně zajištění dodávek zboží a plného servisu.

B.O.S.S. Automatic samoobslužná pokladna, elektronické cenovky, kamerový systém, dohledové centrum, automatizace objednávek

Nebo jen spolehlivý software?

Vnímáme přání našich zákazníků a proto kromě dodání kompletního řešení nabízíme i jednotlivé subsystémy. Našemi produkty a znalostmi doplníme již existující obchody tak, aby bylo možné je spolehlivě provozovat v bezobslužném režimu.

Transformace klasického obchodu do automatické prodejny nemusí být nákladnou záležitostí. Naše řešení je velmi modulární, od dostupných variant vhodné zejména pro venkovské obchody, až po velmi zabezpečené a komfortní celky. Navrhneme vhodné řešení tak, abychom dosáhli rentability. 


Jak to vlastně funguje?

Spotřebiteli je vstup do prodejny umožněn na základě bankovní identity spárované s mobilní aplikací DoKapsy od ČSOB, která vygeneruje vstupní QR kód. Vstup do prodejny je možné alternativně provést například zákaznickou kartou.

Powered by P.V.A. logoJádrem a řídícím systémem celé prodejny je pokladní a obchodně - skladový systém B.O.S.S. Enterprise, který je díky své široké funkcionalitě určen primárně pro řízení celé obchodní sítě. Rozšířením tohoto systému je produkt B.O.S.S. Automatic, který zahrnuje veškeré komponenty nutné pro provozování obchodů bez obsluhy. Provozovatelé tak využívají jednoho systému pro řízení jak standardních obchodů, hybridních provozoven nebo plně automatických prodejen.

Automatická prodejna se stane součástí celé prodejní sítě a využívá plné funkcionality našeho centrálně řízeného systému včetně veškerých online funkcí a nadstavbových modulů, jako například systému datových skladů a BI.

Výhody automatických obchodů

Jednou z hlavních myšlenek automatických 24/7 obchodů je snížení nákladů a zachování udržitelnosti. Rentabilita vesnických provozoven bývá kvůli stále se zvyšujícím mzdovým nákladům a omezenou dostupnustí často nedosažitelná. Tato situace se s příchodem automatických obchodů bez nutnosti personálu rapidně mění. Spotřebiteli je poskytnut komfort v podobně neomezené otevírací doby při současném snížení nákladů.

Technologii automatických obchodů je možné využít také pro hybridní provoz. V hybridních obchodech je zachována provozní doba s obsluhou a mimo standardní otevírací dobu je prodejna autonomní. 

S využitím našich moderních systémů se managementu obchodní sítě otevírají nové možnosti ve vyhodnocování. S využitím Datového skladu a Business Intelligence je možné efektivně analyzovat výkonnost prodejen v běžném, hybridním a autonomním módu.


Naše vize

Trendy na evropském trhu jasně ukazují, že zelenou dostává automatizace všech procesů. Snížení provozních nákladů, zvýšení dostupnosti a současné vylepšení všech chodů na prodejně je nutným předpokladem k dosažení udržitelnosti.

Zabýváme se aktuálními trendy v oblasti automatizace objednávek zboží pro plně autonomní prodejny, rozpoznávání obrazu pro identifikaci zboží nejen na samoobslužných pokladnách nebo rozpoznávání pohybu pro chytré vyhodnocení situace. Těmto tématům se aktivně věnujeme a vnímáme jejich důležitost. Doba se dynamicky mění a s ní i očekávání našich zákazníků.

Zaujalo Vás řešení automatických 24/7 prodejen?

Copyright © 2024 P.V.A. systems s r.o. Všechna práva vyhrazena.