Centrála
Centrála je jádrem systému pro řízení obchodního řetězce. Její základní úlohou je centrální vedení všech číselníků, stanovení obchodních podmínek pro nákup a prodej zboží, stanovení nákupních a prodejních cen zboží či parametrizace systému. Současně obsahuje mnoho dalších komfortních funkcí a také slouží jako komunikační bod s okolním světem. Např. jde o automatizované komunikace s e-shopy, elektronické přenosy dokladů od externích partnerů, komunikace s účetními systémy nebo externími zákaznickými systémy.
Ve standardní architektuře jsou k centrále připojeny jednotlivé filiálky prostřednictvím internetu a on-line replikace dat. Přenosy dat probíhají v reálném čase a všechny údaje jsou tedy k dispozici z filiálek v centrále okamžitě.
Základní funkce centrály
- Konfigurace prodejních řetězců, kategorizace prodejen
- Centrální číselníky zboží, zbožních skupin, obchodních partnerů, zákazníků
- Centrální parametrizace systému
- Řízení centrální cenotvorby - nákupní a prodejní ceny zboží
- Řízení obchodních podmínek pro nákup a prodej zboží
- Speciální ceníky, časové akce, dárkové bonusy
- Modul na plánování akcí
- Bonus management, predikce dodavatelských slev
- Zákaznické věrnostní systémy
- Přehledy, reporty, statistiky
- Centrální fakturace, modul likvidace přijatých faktur
- Konfigurace a řízení slideshow (reklamní monitory na prodejnách)
- Komunikace s externími systémy (účetnictví, e-shop, systémy dodavatelů, Supercentrála)